Lokacija

Livarna umetnin se nahaja v vasi Volavlje v neposredni bližini Ljubljane, glavnega mesta Slovenije.

GPS pozicija umetniškega centra Livartis
46° 01´ 58˝ N
014° 43´ 02˝ E

610 m NM višine

Če prihajate:

1. iz smeri Ljubljana

Na ljubljanski obvoznici sledite izvozu Ljubljana Polje in nadaljujte pot po Zaloški cesti proti Zalogu. Na križišču v Zalogu peljite naravnosti po cesti ob železniški progi. V Podgradu pri gostilni Pecelj zavijte desno v podvoz pod progo in peljite približno 10km po dolini Besnice. Ko zagledate smerokaz in kozolček na levi strani ostro zavijte levo v hrib. Ko zagledate celotno vas Volavlje pred seboj, poiščite hišo, ki ima sončne kolektorje na strehi in se pripeljite do nje.

2. iz smeri Litija

V Litiji sledite smerokazom za Šmartno pri Litiji. Tam zavijte desno proti Zavrstniku in mimo Štangarskih Poljan do Malega Trebeljevega, kjer zavijte desno proti Prežganju. Iz Prežganja se v daljavi  že vidi vas Volavlje. Pot nadaljujte po glavni cesti in sledite tabli za Atelje Kamšek.